Spør KI-samtaleroboten vår

Når du er i kontakt med oss

Du kan komme i kontakt med oss gjennom mange ulike flater som alle saman må behandle personopplysningar.

Gå direkte til:

Abbonere på nyheitsbrev

Du kan abonnere på elektroniske nyheitsbrev frå Forskingsrådet, Nysgjerrigper og Forskingsdagane. For å kunne sende e-post til rett mottakar må vi lagre e-postadressa di.

Du treng ikkje gi oss annan informasjon, men du kan velje å gjere det om du vil. Om du ønskjer å avslutte abonnementet ditt, kan du enkelt gjere det ved å melde deg av på nettsida eller via ei lenkje i sjølve nyheitsbrevet.

Forskingsrådet, Nysgjerrigper og Forskingsdagane bruker Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys (heretter kalla CRM-systemet) til å administrere og sende ut nyheitsbrev og liknande informasjon. Dataa om nyheitsbrevabonnentar blir lagra i CRM-systemet. Formålet med behandlinga av personopplysningar er vedlikehald og oppdatering av kontaktopplysningar.

Personopplysningane vi bruker til utsending av nyheitsbrev blir sletta så snart du seier opp abonnementet ditt.

Arrangementspåmeldingar

Gå direkte til: Abbonere på nyheitsbrevArrangementspåmeldingarStrøyming av arrangementSpørjeundersøkingar/datainnsamlingHøyringarFørespurnader om innsyn i offentlege dokument

I samband med påmeldingar til ulike arrangement, bruker vi ei elektronisk påmeldingsløysing frå Dynamics 365 Customer Insights – Journeys og Checkin.

Når du melder deg på, lagrar vi informasjonen du gir oss. Vi bruker denne informasjonen for å administrere påmeldinga di, for å organisere deltakinga di og for å evaluere arrangementet i etterkant.

Data frå påmeldinga blir i tillegg lagra i Forskingsrådets CRM-system. Formålet med behandlinga av personopplysningar er mellom anna vedlikehald og oppdatering av kontaktopplysningar, kartlegging og analyse av aktivitetar og arrangement som vi kan tilby brukarane av systemet. I tillegg er formålet å utføre nødvendig administrasjon for sjølv gjennomføringa av arrangement (under dette dokumentering av deltaking) og mobilisering.

Strøyming av arrangement

Gå direkte til: Abbonere på nyheitsbrevArrangementspåmeldingarStrøyming av arrangementSpørjeundersøkingar/datainnsamlingHøyringarFørespurnader om innsyn i offentlege dokument

Til strøyming av arrangement bruker vi Teams, Zoom, Quickchannel eller YouTube. Bruken din av desse funksjonane er underlagde personvernerklæringane til selskapa som leverer dei.

Spørjeundersøking/datainnsamling

Gå direkte til: Abbonere på nyheitsbrevArrangementspåmeldingarStrøyming av arrangementSpørjeundersøkingar/datainnsamlingHøyringarFørespurnader om innsyn i offentlege dokument

Vi bruker Customer Voice i samband med gjennomføring av eksterne spørjeundersøkingar og anna datainnsamling frå brukarane av våre tenester. Vi bruker Microsoft Forms til interne undersøkingar.

Vi bruker også Verian AS som leverandør av og databehandlar for spørjeundersøkingar blant brukarane av tenestene våre. Svara blir då tilgjengeleg for Verian AS, medan dei for oss berre er tilgjengelege i anonymisert form. Verian AS slettar svara når avtalen om gjennomføring av ei undersøking blir avslutta, seinast innan to år – eller før – om vi ber dei om det.

Å svare på spørjeundersøkingane er alltid frivillig. Mottakarar av undersøkingane kan enkelt reservere seg mot å få tilsendt slike undersøkingar i framtida.

For å kunne sende ut elektroniske førespurnader om spørjeundersøkingar behandlar vi namn og e-postadresser. Namn og e-postadresser hentar vi då frå personregisteret vårt over brukarar av våre tenester, registeret vårt over abonnentar på nyheitsbrev og påmelde til arrangementa våre og i CRM-systemet.

Forskingsrådet behandlar personopplysningar basert på den rettmessige interessa vår, i tråd med GDPR artikkel 6 (1) bokstav f. Dette betyr at vi kan behandle personopplysningar dersom det må til for å vareta ei viktig interesse som er viktigare enn omsynet til personvernet til den enkelte. Hovudinteressa vår er å forbetre rolla vår som nasjonalt forskingsstrategisk forvaltningsorgan, noko vi meiner vil komme både brukarane våre og samfunnet til gode. Vi meiner denne interessa veg tyngre enn omsynet til personvernet. Dersom du ønskjer meir informasjon om korleis vi har vurdert dette, kan vi gi deg detaljar på førespurnad.

Data om fagekspertar rekrutterte via Customer Voice blir lagra i Forskingsrådets CRM-system for vedlikehald og oppdatering av kontaktopplysningar i inntil fem år frå påmeldingstidspunktet.

Høyringar

Gå direkte til: Abbonere på nyheitsbrevArrangementspåmeldingarStrøyming av arrangementSpørjeundersøkingar/datainnsamlingHøyringarFørespurnader om innsyn i offentlege dokument

Høyringssystemet er Forskingsrådets verktøy for å gjennomføre offentlege høyringar som er i samsvar med utgreiingsinstruksen til høyringa. Forskingsrådet handterer følgjande personopplysningar i systemet: obligatoriske opplysningar er namnet ditt, e-postadressa di og IP-adressa di. Det er valfritt å dele arbeidsstad og stilling med oss. Høyringsfråsegner er offentleg tilgjengelege og vi publiserer dei kontinuerleg på forskningsradet.no. Derfor skal du ikkje inkludere annan personleg informasjon i høyringssvaret ditt. Etter høyringa samanliknar vi utsegnene i ein rapport for vidare behandling.

Høyringsfråsegner blir lagra for framtida. Vi arkiverer dei saman med opplysningane du har registrert om deg sjølv ved innsending. Om du har sendt inn ei fråsegn ved ein feil, ønskjer å trekkje han tilbake eller vil endre noko, kan du kontakte oss på post@forskningsradet.no. Du kan sjå høyringsfråsegnene dine på udir.no (søk på "høyringar") i tre år etter høyringsfristen. Etter tre år er dei ikkje tilgjengelege på nettsidene våre, men du kan be om innsyn ved å sende ein e-post til post@forskningsradet.no.

Når vi behandlar førespurnader om innsyn i offentlege dokument  

Gå direkte til: Abbonere på nyheitsbrevArrangementspåmeldingarStrøyming av arrangementSpørjeundersøkingar/datainnsamlingHøyringarFørespurnader om innsyn i offentlege dokument

Når vi får førespurnader om innsyn i offentlege dokument, gir vi ut personopplysningar i samsvar med offentleglova og forvaltningslova. Vi har spesielle tryggingstiltak og rutinar for å verne sensitiv informasjon i arkivet som spesielt gjeld sensitive personopplysningar.

Vi er pålagde å gjere dei offentlege journalane våre tilgjengelege for allmenta på internett via offentleg elektronisk postjournal (OEP)/eInnsyn. I offentlegheitforskrifta § 7, jf. § 6 fjerde ledd, er det spesifisert ein del opplysningar som ikkje skal gå fram av offentlege journalar og journalar som blir lagde ut på nettet. Personnamn kan ikkje søkjast fram i OEP/eInnsyn etter at oppføringa er meir enn eitt år gammal.

Meldinger ved utskriftstidspunkt 17. juli 2025, kl. 11.17 CEST

Det ble ikke vist noen globale meldinger eller andre viktige meldinger da dette dokumentet ble skrevet ut.